otključavanje moba iskustva Tele2
(prestaro za odgovor)
Babaluba
2013-05-24 10:29:19 UTC
Jučer mailom poslao u Tele2 podatke za otključat mobitel.
Kakva su iskustva sa brzinom odgovora ?

U VIP-u sam otključao 2 mobitela i to za cca 10-tak minuta a u Tele2 već
24 sata nikakva informacija

Unaprijed zahvaljujem !
Munjara
3-4 tjedna :)
Radovan Vrana
2013-05-24 18:02:13 UTC
Post by Babaluba
U VIP-u sam otključao 2 mobitela
Objasni kako. Jer VIP traži da se dođe u trgovinu i podnese pisani
zahtjev. Ne komuniciraju e-mailom o toj temi, traže osobni dolazak.

R.
Babaluba
2013-05-24 18:26:42 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by Babaluba
U VIP-u sam otključao 2 mobitela
Objasni kako. Jer VIP traži da se dođe u trgovinu i podnese pisani
zahtjev. Ne komuniciraju e-mailom o toj temi, traže osobni dolazak.
R.
Pa to sam i mislio. Dosao u VIP sa svim papirima i gospođa na prijemu
uzela papire, provjerila u sustavu, uzela mobitel, potpisao zahtjev i
nakon par minuta je bio otključan.

Bio jučer u TELE2 gdje mi je rečeno da to kod njih funkcionira preko
maila, telefona ili faksa i to još na neki čudnovato dug vremenski
period !?!?
Radovan Vrana
2013-05-24 19:19:04 UTC
Post by Babaluba
Post by Radovan Vrana
Post by Babaluba
[...]
Meni su za jedan USB stick rekli da otključavanje može trajati i do 15
dana i da ga moram predati njima, a oni će onda stick poslati ovlaštenom
servisu.
Post by Babaluba
Bio jučer u TELE2 gdje mi je rečeno da to kod njih funkcionira preko
maila, telefona ili faksa i to još na neki čudnovato dug vremenski
period !?!?
I T-Mobileu se može poslati e-mail - čeka se od jednog dana do nekoliko
tjedana (to je moje iskustvo).

R.
- Zoki -
U dva slučaja slao zahtjev mailom, u oba slučaja dobio odgovor (kod za otključavanje) u roku kojih tjedan dana
Babaluba
2013-05-24 19:14:46 UTC
Post by Babaluba
[...]
Evo samo info.
Dobio mail u kojem mi govore da su moje podatke proslijedili sluzbi za
tehničku podršku i da ću kod dobiti "u najkraćem mogućem roku".
marlin
2013-05-25 12:28:58 UTC
Post by Babaluba
[...]
Meni su odgovorili da mi ne mogu poslati kod, jer u jamstvenom listu nije
upisan IMEI, iako sam ga ja naveo.
Zanimljivo, imam kod kuće 7-8 uređaja kupljenih u Tele2, što u njihovim
trgovinama, što u ostalim trgovinama, što putem njihove web prodaje... i
niti u jednom nije upisan IMEI u jamstveni list prilikom kupnje...
Kažu, trebam im prvo poslati poštom jamstveni list i račun da oni upišu IMEI
u jamstveni list, a kada ga dobijem natrag zahtjevati kod za otključavanje
radovnim postupkom, putem e-maila...
Steram ih...!
Munjara
2013-05-25 17:14:30 UTC
Post by marlin
[...]
Točno tako, degenerici.
Pitao sam ih jel to moja ili njihova odgovornosti bila i jel me drugim
riječima zaje da ja sam moram upisati u jamstvo - rekli su da :)
Radovan Vrana
2013-05-25 18:13:02 UTC
Post by Munjara
Točno tako, degenerici.
Pitao sam ih jel to moja ili njihova odgovornosti bila i jel me drugim
riječima zaje da ja sam moram upisati u jamstvo - rekli su da :)
Nakon ovakvih poruka vidim koliko sam sretan na T-Mobileu.

R.
David
2013-05-25 23:11:59 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by Munjara
[...]
Jep

Otkljucan iphone 3gs nakon 2g preko maila za 2 dana
Naveden samo mail i zahtjev za unlock
Radovan Vrana
2013-05-26 09:31:39 UTC
Post by David
Post by Radovan Vrana
Post by Munjara
[...]
Ne razumijem kako uprava Tele2 trpi ovakvu svoju SZK? SZK im je
najslabija točka otkako su uopće došli u Hrvatsku.

R.
orke
2013-05-26 12:15:58 UTC
szk im je iznajmljena
orke
Radovan Vrana
2013-05-26 17:18:49 UTC
Post by orke
szk im je iznajmljena
Znam. To nije razlog da ne poboljšaju kvalitetu rada te službe.

R.
Karabaja
2013-05-26 15:01:07 UTC
Radovan Vrana whispered unto us in: hr.alt.cellular.gsm
Post by Radovan Vrana
Ne razumijem kako uprava Tele2 trpi ovakvu svoju SZK? SZK im je
najslabija točka otkako su uopće došli u Hrvatsku.
Koliko znam, SZK im je unajmljena. To što ih 'trpe' je više nego očito
stvar cost-benefita.
Radovan Vrana

R.
Dav
2013-05-28 22:24:35 UTC
Post by Radovan Vrana
[...]
Uskoro će i T-mobile SZK biti unajmljena.