(prestaro za odgovor)
SOS Tele-2
DarkRegion
2005-10-20 20:39:10 UTC
Ovako, jučer saam uredno pokupio svoja 2 rezervirana broja te bez pol frke
sve aktivirao ,obavio par telefonskih poziva .
danas mi je sve radilo do nekih 15h, a nakon toga javlja na ekranu Samo SOS
poziv.
Interesira me dali netko isto ima problema s pozivom i dali mu je cijeli dan
blokan mob,., pokušao sam podesiti mrežu manualno ali sva tri izbora su mi
označena kao nedostupna.Probao sam nazvati s fixnog broja ali ni to neide, -
Pitam se u čemu je kvaka !!
Pozdrav
rise
2005-10-20 20:55:57 UTC
Ovako, juèer saam uredno pokupio svoja 2 rezervirana broja te bez pol frke
[...]
blokan mob,., poku¹ao sam podesiti mreŸu manualno ali sva tri izbora su mi
oznaèena kao nedostupna.Probao sam nazvati s fixnog broja ali ni to
neide, -
Pitam se u èemu je kvaka !!
Pozdrav
Nisi jedini, gotovo iste simptome imam cijeli dan.
Sluzba za korisnike veli preopterecenje mreze jer nisu ocekivali toliko
korisnika ;)
Fran Mirtl
2005-10-20 21:00:15 UTC
eh
di si isao po kartice?

--
prodajem auto : opel astra g
http://orebic-apartments.com/dizi/avto.txt
http://orebic-apartments.com/dizi/KN.txt
DarkRegion
2005-10-20 21:05:42 UTC
"Fran Mirtl" <***@ludilo.com> wrote in message news:***@4ax.com...

SOS

| eh
| di si isao po kartice?

Shopin centar Prečko, čekao sat i pol ;-(( katastrofa ,frajer na jednom
kompu u prosjeku treba 15min. da obradi jednu mušteriju s time da sam morao
fotokopirati i osobnu iskaznicu ??
Kaj se tiče moja dva broja koje sam rezervirao preko neta ,samo su morali
nazvati centralu da dobju potvrdu i to je prošlo jedino glatko.
Bok
Fran Mirtl
2005-10-20 21:21:15 UTC
On Thu, 20 Oct 2005 23:05:47 +0200, "DarkRegion"
Post by DarkRegion
[...]
ja tam bio.
tip je ok.
i zvao 3 puta da aktiviraju i vele u t2 da ce sad za minutu to radit i
nije htjelo...
i sad navece rekli neomgu dobit taj broj
jebo im bog mater

DarkRegion
2005-10-20 21:27:49 UTC
> [...]
| nije htjelo...
| i sad navece rekli neomgu dobit taj broj

A, dali možeš telefonirati ili i tebi piše " Samo SOS pozivi"
btw. moraju ti aktivirati taj broj ako je rezerviran
Bok
Fran Mirtl
2005-10-20 21:37:27 UTC
On Thu, 20 Oct 2005 23:28:12 +0200, "DarkRegion"
Post by DarkRegion
A, dali možeš telefonirati ili i tebi piše " Samo SOS pozivi"
btw. moraju ti aktivirati taj broj ako je rezerviran
nisam dobio broj jel ga nemogu dobit
sutra idem opet probat

DarkRegion
2005-10-20 21:39:28 UTC
"Fran Mirtl" <***@ludilo.com> wrote in message news:***@4ax.com...

| nisam dobio broj jel ga nemogu dobit
| sutra idem opet probat

Moj savjet ti je da im još večeras pošalješ mail na
http://www.tele2.com.hr/support/contact/ za svaki slučaj.
pozdrav
DarkRegion
2005-10-20 21:40:58 UTC

Jel ti proradio mob, meni je još u banani
Fran Mirtl
2005-10-20 21:54:33 UTC
On Thu, 20 Oct 2005 23:39:47 +0200, "DarkRegion"
Post by DarkRegion
> [...]
|
| nisam dobio broj jel ga nemogu dobit
| sutra idem opet probat
Moj savjet ti je da im još večeras pošalješ mail na
Zahvaljujemo na poslanom upitu. Služba za korisnike će u najkraćem
mogućem roku odgovoriti na upit na gore navedenu e-mail adresu.

Hvala,
Vaš TELE2

bas me zanima sta ce rec psi

someone
2005-10-20 22:07:45 UTC
meni cijeli dan radi normalno. i nemam nikakvih problema
DarkRegion
2005-10-21 07:09:18 UTC
"someone" <***@net.hr> wrote in message news:dj94fh$vfq$***@sunce.iskon.hr...
| meni cijeli dan radi normalno. i nemam nikakvih problema

Interesira me jedna stvar, kadodabirem manualno izbor mreže imam 3
mogucnosti
1.Mobitel
2.Vip
3.T-com
Na koje od ove 3 mogucnosti bi trebalo izabrati, jer na opciji 1 mi ne radi
dok, na Vip radi .
Dali ako prebacim na Vip telefoniranje je skuplje.
Pozdrav
someone
2005-10-21 07:17:34 UTC
Nije skuplje, dok ti je tele2 kartica u mobu placas po njihovim cijenama!
Pozdrav
DarkRegion
2005-10-21 07:19:23 UTC
"someone" <***@net.hr> wrote in message news:dja4me$802$***@ss405.t-com.hr...
| Nije skuplje, dok ti je tele2 kartica u mobu placas po njihovim cijenama!

Fala na odgovoru.
pozdrav
Agr
2005-10-21 07:55:26 UTC
Post by DarkRegion
| meni cijeli dan radi normalno. i nemam nikakvih problema

Interesira me jedna stvar, kadodabirem manualno izbor mreŸe imam 3
[...]
Ako zelis preci na mrezu mobitel ides u roaming, a aktiviranje ti je ma
macim da kada ukucavas pin ukucas 1 ispred znaci umjesto **** - 1**** i
aktivan ti je roaming... naravno po skupljoj tarifi...
Kresimir Hodak
2005-10-21 11:21:28 UTC
Post by DarkRegion
1.Mobitel
2.Vip
3.T-com
Nemoj jebat, nudi ti bas T-Com?
Yes Master (Vega)
2005-10-21 11:28:57 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by DarkRegion
1.Mobitel
2.Vip
3.T-com
Nemoj jebat, nudi ti bas T-Com?
e jesi naporan sa tim t-komom, nisu ljudi krivi sto su nazivi t-kom i
t-mobil debilni
DarkRegion
2005-10-21 11:25:34 UTC

Ma nije T-Com nego T-mobile jeb ga krivo napisao ;-)
Kresimir Hodak
2005-10-21 11:52:11 UTC
Post by Yes Master (Vega)
e jesi naporan sa tim t-komom, nisu ljudi krivi sto su nazivi t-kom i
t-mobil debilni
Nisu ljudi krivi sto su debilni i ne mogu razlikovati dva razlicita
pojma/naziva?
U redu, prihvacam.
Yes Master (Vega)
2005-10-21 12:06:01 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by Yes Master (Vega)
[...]
Izgleda da je to tebi neki veliki doseg sto razlikujes ta dva pojma. jesi
jako sretan zbog toga?

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2