Iskustva bonbon i tomato mreza?
(prestaro za odgovor)
Ivica Sostaric
2014-06-11 11:40:30 UTC
Zanima me jeli signal na tim mrežama isti kao da sam na HT ili VIP mrezi?
Bitno mi je da barem ima nekog signala za razgovor vecim dijelom Hrvatske,
zbog toga sam prekrizio Tele2. Ima li jos neka kvaka kod koristenja tih
jeftinih mreza, trenutno gledam Zestoku tarifu?
Za sad primjecujem jedino da im obracunska jedinica nije sekunda nego
minuta, ali svejedno bi 1500 minuta trebalo biti dosta.
Zvonek
2014-06-11 12:41:12 UTC
Zanima me jeli signal na tim mreŸama isti kao da sam na HT ili VIP mrezi?
[...]
Koristio sam VIP preko 10 godina i sad koristim tomato negdje 2 godine i
razlike nema, ba¹ nikakve.
duncan
potpisujem :)
Bax
2014-06-11 13:52:02 UTC
[...]
bonbon ti je t-comov brand ... signala svugdje ima , obraèun po sekundi i
nema uspostave poziva ... za sad sve 5
Ivica Sostaric
2014-06-11 13:55:47 UTC
Post by Ivica Sostaric
[...]
bonbon ti je t-comov brand ... signala svugdje ima , obračun po sekundi i
nema uspostave poziva ... za sad sve 5
Da, znam da su i jedna i druga mreza brandovi od tcoma, odnosno vipa, samo
gledam da ne postoji neka kvaka, jer ono sto sad placam na Tcomu 190kn, na
bonbonu ili tomatu mogu dobiti duplo jeftinije. A treba iskoristiti
mogucnost raskidanja ugovora bez penala :-).
Bax
2014-06-11 18:32:43 UTC
Post by Ivica Sostaric
Post by Bax
[...]
Pa onda nema¹ ¹ta razmi¹ljat ... jedino bonbon nema porez na budale ...
pardon uspostavu poziva :)
Radovan Vrana
2014-06-11 20:47:26 UTC
Post by Bax
jedino bonbon nema porez na budale ...
pardon uspostavu poziva :)
Pročitao sam tisuće ovakvih komentara na mnogim mjestima na internetu
(forumima, facebook, u komentarima vijesti u novinama...).

Prvo pitanje: Ti zbilja misliš da novčana vrijednost uspostave poziva
nije uračunata u pakete koje nudi bonbon na temelju statističkih
izračuna potrošnje korisnika (koliko im daju, a koliko stvarno potroše
tj. što ostane nepotrošeno, a plaćeno je)?

Drugo pitanje: Ako zbilja misliš da bonbon nema uračunatu uspostavu
poziva u cijene svojih paketa, zašto bi HT bio dobročinitelj u ovom
slučaju na na Simpi, recimo, ne?

R.
j_a_n_d_e
2014-06-11 21:22:16 UTC
Post by Radovan Vrana
[...]
A ti nam mozes dokazati svoju tvrdnju?
Post by Radovan Vrana
Drugo pitanje: Ako zbilja misliš da bonbon nema uračunatu uspostavu
poziva u cijene svojih paketa, zašto bi HT bio dobročinitelj u ovom
slučaju na na Simpi, recimo, ne?
BonBon NEMA i NE NAPLACUJE naknadu za uspostavu poziva, ma koliko ti
pametan bio.

Sto se SIMPE tice,
jos uvijek postoje "OVCE" koje ne znaju da se prelaskom sa
SIMPE na BonBon za njih nista ne bi promijenilo osim sto bi manje,
PUNOOOOOO MANJE, trosili.
Dakky
2014-06-11 23:36:08 UTC
Post by j_a_n_d_e
Sto se SIMPE tice,
jos uvijek postoje "OVCE" koje ne znaju da se prelaskom sa
SIMPE na BonBon za njih nista ne bi promijenilo osim sto bi manje,
PUNOOOOOO MANJE, trosili.
Objasni mi kako... Mozda novi korisnici... al ja se nagomilao bonusa u
proteklih par mjeseci pa imam 200+ kn na bonus racunu za uspostave poziva...

Sve sto placam je 50 kn mjesecno za prejaku, i 10kn mjesecno za Internet
S jer na bonus internet racunu imam 5-6 GB, a mjesecna potrosnja je oko
1.3GB

Sad mi reci di imam 1.3GB i pozive i SMS za 60 kn mjesecno?
Radovan Vrana
2014-06-12 07:16:57 UTC
Post by Dakky
Post by j_a_n_d_e
[...]
Točno to. Od listopada 2013. ne plaćam posebno uspostavu poziva i neću
plaćati još neko vrijeme, pa ću na kraju izvući punu godinu bez plaćanja
uspostave poziva.
Post by Dakky
Sve sto placam je 50 kn mjesecno za prejaku, i 10kn mjesecno za Internet
S jer na bonus internet racunu imam 5-6 GB, a mjesecna potrosnja je oko
1.3GB
Plus, da se sada za svaku nadoplatu bonom dobiva dodatna količina
megabajta ili gigabajta do 30.9. za postojeće korisnike (za nove ta
akcija traje duže)

R.
j_a_n_d_e
2014-06-12 08:08:37 UTC
Post by Radovan Vrana
[...]
BRAVOOOOO, ti si neki poseban biser.
Znaci da konstatiramo.
Bonbon u svojem cjeniku nema nigdje navedenu naplatu
uspostave poziva ali je zato svojim korisnicima SIGURNO nekako
naplacuje kroz neke skrivene fore i zamrsene racunice.
Dok u SIMPI naplacuju uspostavu poziva ali je oprastaju
OVCAMA koje uredno nadoplacuju racune bonovima ili im
senkaju tu istu uspostavu u vidu nekih bonusa.

Zakljucak:
NIJE DREK NEGO GOVNO

i molim te nemoj se truditi dalje objasnjavati svoje teorije.

Ako mozes pokazi mi neki link sa cijenom uspostave poziva u bonbonu ok,
ako ne lagano ......

Lp
Radovan Vrana
2014-06-12 07:13:57 UTC
Post by j_a_n_d_e
Post by Radovan Vrana
[...]
Dovoljan je zdrav razum. Kao da će ti netko iz Bonbona priznati javno na
njihovoj Facebook stranici ili negdje drugdje da to tako rade.
Post by j_a_n_d_e
Post by Radovan Vrana
[...]
To ti misliš
Post by j_a_n_d_e
Sto se SIMPE tice,
jos uvijek postoje "OVCE" koje ne znaju da se prelaskom sa
SIMPE na BonBon za njih nista ne bi promijenilo osim sto bi manje,
PUNOOOOOO MANJE, trosili.
Za moju potrošnju Bonbon nije povoljniji.

R.
Ivica Sostaric
2014-06-12 08:23:13 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by j_a_n_d_e
Post by Radovan Vrana
[...]
Ako je on cijenu uspostave poziva ukalkulirao u svoj paket nije bitno,
bitno mi je da mi na tu cijenu koju je istkanuo ne naplati 0,29 kn po
pozivu.
j_a_n_d_e
2014-06-12 08:35:03 UTC
Post by Ivica Sostaric
Post by Radovan Vrana
Post by j_a_n_d_e
Post by Radovan Vrana
[...]
Pa upravo to!
Kcer na fakultetu sin u srednjoj, punica 30 km i ja stalno u pokretu.
Moja zena bi samo na uspostave poziva mjesecno trosila
200 kn :-))
Ovako trosi 1 kn mjesecno + prosjek od godisnjeg bona 160 kn /12mj =
13,3333 kn
znaci niti 15 kn mjesecno za njezine potrebe. A taj novac od 160kn bona
ne ode na uspostavu poziva na bonus ili sl. vec ga zena po potrebi
prebaci djeci ili punici. Ovisi tko treba. :-))
Luciano
2014-06-12 13:03:50 UTC
Post by j_a_n_d_e
[...]
Privatno sam na prepaidu, i na Simpi sam bio od samog pocetka, ako me
sjecanje sluzi, od 2000 god. Zadnje dvije godine sam na Bonbonu i koje
god kombinacije da izvrtim, u konacnici taj nesretni Bonbon ispadne
najpovoljniji. Mjesecno izvrtim oko 150 razgovora, tako da bi mi samo
uspostava poziva bila preko 40kn, a za te novce na Bonbonu dobijem
200min prema svim mrezama, 1000min unutar Bonbona, WebSMS i 120Mb
mreznog prometa. Mislim da je svako dodatno pojasnjenje suvisno:-)
--
Pozdrav,

Luciano
Dakky
2014-06-12 15:28:39 UTC
Post by Luciano
Post by j_a_n_d_e
[...]
Kad ti je 120MB prometa dovoljno, onda se slazem s tobom. Medjutim, kad
ti je i 1 giga malo, vise nije 40kn...
Radovan Vrana
2014-06-12 15:43:22 UTC
Post by Luciano
Post by j_a_n_d_e
[...]
Danas većina domaćih mreža ima neki oblik poklanjanja besplatnih minuta
unutar mreže i tako drže korisnike u svojoj mreži. Nije bonbon ni prvi
ni zadnji. Da bonbon to nije ponudio odmah u startu, ne bi privukao
toliko korisnika, školaraca, obitelji, pajdaša itd.

R.
Radovan Vrana
2014-06-12 15:45:59 UTC
Post by Luciano
Mislim da je svako dodatno pojasnjenje suvisno:-)
Nemamo svi istu potrošnju.

R.
Radovan Vrana

R.
j_a_n_d_e
2014-06-12 08:09:35 UTC
Post by Radovan Vrana
To ti misliš
Ne mislim, vec znam i 100% sam uvjeren, a ti (opet ponavljam)
koliko god PREpametan bio ne mozes dokazati da bonbon naplacuje
nekakvu skrivenu uspostavu poziva. To su gluposti i tvoja nagadjanja.
Naravno da oni imaju svoju racunicu, ali isto tako DOZVOLI molim te da i
korisnici imaju svoju racunicu, pa se tako meni i mojoj obitelji
najbolje isplati bonbon.
Da, i zato sad svi moramo tebe slusati.
Sigo
2014-06-12 10:09:49 UTC
[...]
Tele2 pokriva isto kao i t-com. Toènije tamo gdje nema tele2 koristi¹ t-com
jer oni imaju meðusobni ugovor o roamingu tako da ima¹ u mobu automatski
izbor mreŸe i nema beda.
Ivica Sostaric
2014-06-12 11:01:21 UTC
Post by Ivica Sostaric
[...]
Tele2 pokriva isto kao i t-com. Točnije tamo gdje nema tele2 koristiš t-com
jer oni imaju međusobni ugovor o roamingu tako da imaš u mobu automatski
izbor mreže i nema beda.
Bas i ne, na istom mjestu imam Tcom signal, a istovremno brat na tele2
nema.
j_a_n_d_e
2014-06-12 13:38:21 UTC
Post by Ivica Sostaric
Post by Ivica Sostaric
[...]
U nacionalnom roamingu T-mob ne dozvoljava telcima da se spoje na njihov
3G. Brat mora iskljuciti opciju 3G ili staviti na 2G/3G auto
Ivica Sostaric
2014-06-13 07:18:23 UTC
Post by j_a_n_d_e
Post by Ivica Sostaric
Post by Ivica Sostaric
[...]
Stari mobitel mu nije ni imao 3G, pa je opet imao problema sa signalom.